Историята на Амоена

Историята на Амоена

Новаторство. Страст. Опит.

През последните 35 години Амоена се е съсредоточила да подпомага умовете, телата и душите на жените в цял свят. Като безспорен лидер в индустрията ние комбинираме високи технологии с невероятно удобство, за да предложим многообразни линии от специално бельо, бански костюми, цялостни и частични гръдни протези, които напълно отговарят на нуждите на всяка жена. Нашият път към световното лидерство на пазара води началото си от визията и отдадеността на каузата на един изключителен човек – Корнелиус Рехенберг. Неговата страст повиши стандартите на цялата индустрия.

Ранните години на Амоена

Откриване и разработване на силиконовата гръдна протеза

Трябва да има по-добър начин…

Корнелиус Рехенберг се записва да учи в Университета по Приложни Науки в Розенхайм (Бавария), Германия през 1971 г. Докато още е в университета започва да работи в Анита, фирма производител на дамско бельо, като експериментира с нови материали за производството на гръдни протези, за да ги направи по-естествени на допир. По това време повечето протези представляват пластмасови торбички, пълни с течност, подобна на масло или паста. Корнелиус е уверен, че има и по-добър начин за произвеждане на протези. Всъщност той защитава дипломната си работа по тема за производството на силиконови гръдни протези.

Първи продажби

Корнелиус осъзнава, че силиконовата гръдна протеза има потенциал по-добре да отговори на нуждите на жените и да запълни празнината на пазара по това време. Въпреки че представя силиконовата гръдна протеза като продукт с висок пазарен потенциал, той не среща подкрепа от лидерите в тази област. С помощта на братята си той открива нови методи за производство (често използвайки уредите в кухнята на майка си) и пътува из цяла Германия, за да продава гръдните протези Амоена на ортопедични магазини в продължение на година. Амоена дебютира на панаира IGEDO през септември 1976 г. Не разполагащи със средства да оборудват професионално щанда си, Корнелиус и братята му събират баварски мебели от местните фермери. Продават всички мебели по време на панаира, но нито една протеза.

Пробивът

Големият пробив следва по-късно през същата година, когато Basko-CAMP, международна компания, предлагаща продукти, свързани със здравето, иска втора презентация. Те поръчват 1000 протези. Като работи 24 часа в денонощието Корнелиус произвежда поръчката. Една година по-късно Амоена стъпва официално на американския пазар, като открива клон в Атланта, Джорджия. До 1980 г. Амоена още е малка компания, но растежът и е неизбежен заради упорството и отдадеността на Корнелиус към новостите.

  • 1975 Създаване на Амоена
  • 1976 Първи продажби и инвестиране в машини за производство
  • 1977 Доставка на първите 1000 гръдни протези за Basko-CAMP
  • 1978 Откриване на клон в САЩ

Световно лидерство

38 години развитие и иновации

/company/Breast_form_quality_ALT1.jpg

Никога напълно удовлетворени…

Амоена е първата компания, която предлага революционни гръдни протези за жените, оперирани от рак на гърдата. За разлика от другите компании в тази сфера Корнелиус никога не се задоволява от нивото на предлаганите протези. Той продължава да разработва нови методи, за да подобри дизайна и чувството за удобство при носене, за да създаде протеза, която да се усеща по-естествена. През 1984 г. Амоена открива двупластовите гръдни протези, които имат силиконов „пръстен” в задната част, който стабилизира положението на протезата в сутиена и нова форма, която имитира анатомията на женската гърда.

Технологично развитие и разнообразие от модели

Амоена регистрира над 25 групи патенти и историята и е богата на иновации, технологични новости и разнообразие от продукти. Ето кратък преглед на моментите, с които най-много се гордеем:

  • 1984 Изобретяване на двупластовите гръдни протези
  • 1988 Изобретяване на гръдните протези с мека задна част от патентован гелообразен силикон
  • 1989 Откриване на първите представителства на Амоена в Европа
  • 1992 Пускане на пазара на първото поколение залепващи протези след патентоване на производствения метод
  • 1992 Пускане на пазара на медицинска линия следоперативни сутиени
  • 1996 Първи бански костюми с вграден сутиен
  • 1996 Пускане на пазара на първите протези от олекотен силикон след патентоване на производствения метод
  • 1996 Пускане на пазара на второ поколение залепващи протези след патентоване на производствения метод
  • 2000 Пускане на пазара на трето поколение залепващи протези след патентоване на производствения метод
  • 2001 Патентоване и пускане на пазара на протезите с моделиращ се заден слой
  • 2004 Първи олекотени протези в тъмен цвят
  • 2005 Патентоване и пускане на пазара на протезите Клаймът
  • 2008 Патентоване и пускане на пазара на протезите с технологията Комфорт+
  • 2010 Патентоване и пускане на пазара на протезите Амоена Енерджи с триизмерна задна част, Комфорт+ и вградено сребро
  • 2010 Разработване и пускане на пазара на първата линия сутиени на Амоена, която е ориентирана към масовия клиент – Амоена Миа

Инвестиция в растежа

Въпреки че Корнелиус първоначално не представява интерес за индустрията, мястото на Амоена като световен лидер и огромното и бързо развитие предизвиква вниманието на другите компании. През 1994 г. Амоена Германя се слива с Отдела за Грижа за Гърдите на Coloplast A/S Дания и всички дестрибутори на Coloplast A/S стават дистрибутори на Амоена. През 2007 г. Granville Baird Capital Partners инвестира в Амоена заради статуса на компанията като лидер на пазара.

Амоена обслужва оперираните жени от рак на гърдата в Северна, Средна и Централна Америка, Европа, Близкият Изток, Африка и островите в Тихия Океан. Ние предлагаме продуктите си чрез болници, клиники, хиляди специализирани бутици и търговци с ортопедични и медицински стоки в цял свят.

Влиянието на Корнелиус

Корнелиус Рехенберг имаше визия и беше напълно решен да направи революция в производството на гръдни протези. Въпреки смъртта му през 2001 г. неговият дух продължава да води компанията в нейните мисия и ценности. Ние оставаме отдадени на визията на Корнелиус и на жените, на които с гордост служим.

Амоена като спътник

Подобрява качеството на живот на жените

Чувството за благополучие

От създаването си Амоена е фокусирана да намира иновативни решения и дизайни, които отговарят на модните тенденции и женствеността на клиентите ни. 35 години по-късно Амоена продължава да подкрепя и връща самочувствието на жените, като това се простира и отвъд продуктите ни. Нашата подкрепа за благотворителни организации, онлайн форумите ни, непрекъснатият ни контакт с клиентите ни ни отреждат ролята на спътник в живота на жените, на които служим.

Повишаване качеството на живот на оперираните жени от рак на гърдата

В стремежа си да помогнем на оперираните жени от рак на гърдата да възвърнат самочувствието си и да повишат качеството си на живот през 1994 започнахме да издаваме безплатното списание Амоена Лайф. Съдържанието му се стреми да вдъхнови жените с примера на другарките им по съдба и да им помогне да се преборят с пречките и трудностите по пътя на диагнозата и лечението.

Компанията ни също спонсорира образователният уебсайт TheBreastCareSite.com. Той беше разработен през 2006 с цел да отговори на основните нужди на всички, засегнати от рака на гърдата, включително новодиагностицирани жени, такива, преборили се с болестта от дълги години, както и техните съпрузи, приятели и членове на семейството.

Обща отговорност

Амоена от много време подкрепя местни и международни организации, подпомагащи жените, оперирани от рак на гърдата, в това число the Breast Cancer Network of Strength, Amputee Coalition of America, National Consortium of Breast Centers и Young Survival Coalition.

Сподели тази публикация